شرح خبر
 
تاریخ
1399/9/1
عنوان طرح تبادل کتاب بین اعضای کتابخانه ملی در حال انجام است
متن
طرح تبادل کتاب در راستای ارتقای فرهنگ کتابخوانی در سال های مختلف اجرا شده است و این طرح در سال جاری و در هفته کتاب بین اعضا و پرسنل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در حال انجام است.

به گزارش لیزنا، اداره کل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طرح تبادل کتاب را از سال 1393 اجرایی کرده و این طرح امسال همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی هر روز تا تاریخ 29 آبان از ساعت 9 صبح تا 17 در محوطه آبنمای کتابخانه ملی انجام می شود.

رضا شهرابی مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در توضیح این خبر گفت: به دلیل قرار گرفتن در روزهای کرونایی و برای رعایت پروتکل های بهداشتی کتاب هایی که هر روز برای تبادل به غرفه واحد اطلاع رسانی ارائه می شود به مدت 24 ساعت در قرنطینه نگهداری می شوند.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه مجازی تازه های ایرانشناسی و ارائه کتب تازه خریداری شده در این زمینه از دیگر برنامه های اداره کل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در هفته کتاب و کتابخوانی است.

شهرابی اظهار داشت: در سال جاری حدود 100 عنوان کتاب تخصصی در حوزه ایرانشناسی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خریداری شده است که از این تعداد 20 عنوان کتاب شاخص برای معرفی به اعضای کتابخانه ملی ایران و علاقه مندان به نمایش گذاشته است که برای مشاهده این نمایشگاه مجازی اینجا کلیک کنند.











منبع خبر: خبرگزاری لیزنا
منبع