شرح خبر
 
تاریخ
1398/11/24
عنوان سایتی برای نیوزیلندی‌های عاشق کتاب
متن
این مجموعه خانه‌ای آنلاین برای دوستداران کتاب از همه قشرهای جامعه است به طوری که می‌توانند با مراجعه به این سایت آدرس کتاب‌های مورد نظر خورد را پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سایتی با عنوان عاشقان کتاب در کشور نیوزیلند راه اندازی شده است که هدف از راه اندازی آن خدمات دهی به دوستداران کتاب در زمینه‌های مختلف است.
 
به نوشته این سایت این مجموعه خانه‌ای  آنلاین برای دوستداران کتاب از همه قشرهای جامعه است به طوری که می‌توانند با مراجعه به این سایت آدرس کتاب‌های مورد نظر خورد را پیدا کنند.
 
علاوه بر جستجو و فروش کتاب‌های گوناگون در همه حوزه ها این سایت بخشی را برای مصاحبه و انتشار مقالاتی در حوزه نشر و ادبیات در نظر گرفته است که به نظر می‌رسد در سطح کیفی مطلوبی باشد.
 
در این سایت به نشانی http://www.thebooklover.co.nz که توسط دو نویسنده نیوزیلندی راه اندازی شده است، هدف معرفی فرهنگ و ادبیات نیوزیلند به تمام مردم جهان عنوان شده است.
 
به گفته مسئولان این سایت هدف اصلی راه اندازی آن نیاز به مرکزی مختص کتاب دوستان معرفی شده است و آنطوری که نوشته شده است این سایت اولین مرکز از این نوع در نیوزیلند محسوب می‌شود.
 
یکی از نویسندگان این سایت می‌گوید: وبلاگ‌های زیادی برای کتاب وجود دارد و سایت‌های بسیاری هست که مرتبط با کتاب است، اما تاکنون وب سایتی که چشم‌اندازی بر ادبیات جهان نیز داشته باشد، موجود نبود.
 
این وب سایت در معرفی هدف خود نوشته است: همه ما در یک چیز مشترک هستیم: همه علاقه‌مند کتاب خواندن و ادبیات هستیم. این وب‌سایت راهی برای به اشتراک گذاشتن این علاقه با سراسر جهان است و امکانی برای الهام بخشیدن ادبی را فراهم می‌کند. 

گروهی از ناشران و دوستداران کتاب با همکاری مالی هم به راه اندازی این وب سایت کمک کرده‌اند.












منبع خبر: خبرگزاری ایبنا
منبع