شرح خبر
 
تاریخ
1398/1/29
عنوان بازگشت پترسون به پرفروش‌های نیویورک‌تایمز
متن
مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته داستان پلیسی «وقتی کورنوال‌ها رفته‌اند» نوشته جیمز پترسون با همکاری برندن دوبوآس موفق شد در رتبه دوم پرفروش‌ها قرار بگیرد.
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی هفته دوم آوریل خواهیم داشت.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز 30 هفته است در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد و این هفته هم جایگاه نخست را حفظ کرده است و قصد ندارد جایگاه خود را از دست بدهد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است.
 
«وقتی کورنوال‌ها رفته‌اند» نوشته جیمز پترسون و برِندن دوبوآس در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه دوم پرفروش‌های این هفته قرار بگیرد. داستان کارمند بخش جاسوسی ارتش که یا باید جرمی مرتکب شود یا شوهر و دخترش را که گروگان گرفته‌شده‌اند از دست بدهد.
 
«فراری» نوشته هارلن کوبن در هفته نخست انتشار در رتبه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت اما حالا و پس از دو هفته در جایگاه سوم جا خوش کرده است. دختری از خانه فرار کرد، به مواد اعتیاد دارد، و به همه نشان می‌دهد که گم نشده است و دوست ندارد کسی پیدایش کند. روزی در سنترال پارک او را می‌بینند که در حال گیتار زدن است اما کاملاً تغییر کرده است و همان دختری نیست که خانواده‌اش در ذهن دارند. خانواده به او نزدیک می‌شوند و التماس می‌کنند که به خانه بازگردد اما دختر فرار می‌کند و پدر و مادر همان کاری را می‌کنند که از آن‌ها انتظار می‌رود: به دنبال دخترشان می‌روند و به دنیایی قدم می‌گذارند که تا آن لحظه نمی‌دانستند وجود خارجی دارد و برای محافظت از دخترشان مجبورند با شرایطی خطرناک روبه‌رو شوند.
 
«امپراتوری سلتیک» نوشته کلیو کاسلر و دیرک کاسلر نیز در هفته نخست انتشار موفق شدند در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت اما این هفته در رده چهارم است. 25مین کتاب از مجموعه داستان دیرک پیست قصه جنایی دیگر را روایت می‌کند و مثل جلدهای پیشین مورد استقبال خوانندگان قرار گرفته است.
 
«مأمور آمریکایی» نوشته ژاکلین وینسپر در هفته نخست انتشار در جایگاه پنجم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. پانزدهمین جلد از مجموعه داستان مِیزی داب به حمله آلمانی‌ها به جزایر بریتانیا و تلاش مِیزی برای حل معمایی دیگر می‌پردازد.











منبع خبر: خبرگزاری ایبنا
منبع