شرح خبر
 
تاریخ
1396/8/16
عنوان بازیگر آمریکایی کتابی در مورد خانه رویایی‌اش نوشت
متن
دایان کیتون، بازیگر و تهیه‌کننده مشهور هالیوودی که اوقات فراغت خود را صرف نوشتن و عکس گرفتن از خانه‌های رویایی می‌کند، کتاب جدیدی در مورد یک خانه فوق لوکس نوشته است.
بازیگر آمریکایی کتابی در مورد خانه رویایی‌اش نوشت
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از هالیوود ریپورتر، دایان کیتون بازیگر، تهیه‌کننده و نویسنده آمریکایی برنده جایزه اسکار، کتابی درباره یک خانه‌ رویایی منتشر کرده است. 

گفتنی است کیتون در کنار حرفه بازیگری علاقه خاصی به خرید و فروش خانه‌های گران قیمت دارد. او در جدیدترین کتابش به نام «خانه‌ای که در پینترست ساخته شده است» از خانه‌ای نوشته که 8 هزار مترمربع وسعت دارد و کیتون به توضیح آن پرداخته است. 

این کتاب که توسط انتشارات ریزولی نیویورک روانه بازار شده است، خانه‌ای را توصیف می‌کند که کیتون تصاویرش را همیشه در صفحات اجتماعی پینترست برای طرفدارانش به اشتراک می‌گذارد. 

این بازیگر موفق آمریکایی در 15 سال گذشته تمام اوقات فراغتش را به خرید و فروش خانه‌های عجیب و غریب گذرانده است.کمتر کسی در آمریکا پیدا می‌شود که از علاقه شدید کیتون 71 ساله به طراحی و بازسازی خانه‌های این‌چنینی مطلع نباشد. 

گفتنی است کیتون در سال 2007 و 2012 دو کتاب درباره طراحی خانه منتشر کرده بود. او می‌گوید؛ در کودکی همیشه به پدرش در رنگ زدن خانه آجری‌شان کمک می‌کرده است.

کیتون خودش در مقدمه کتاب نوشته است که علاقه به داشتن خانه‌های رویایی باعث شده که اقدام به انتشار چنین کتاب‌هایی کند. در این کتاب کیتون علاوه بر تصاویر با کیفیت از طراحی داخلی قسمت‌های مختلف خانه، توضیحات تخصصی نیز درباره این حوزه نوشته است.











منبع خبر: خبرگزاری ایبنا
منبع