شرح خبر
 
تاریخ
1396/7/22
عنوان فراخوان دومین دوره «جایزه ملی پوری سلطانی»
متن
برای بهترین فعالیت حرفه‌ای و یا ابزار کاربردی در حوزه علوم اطلاعات، دومین دوره «جایزه ملی پوری سلطانی» همزمان با سومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات برگزار می‌شود.

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، «جایزه ملی پوری سلطانی» به  بهترین فعالیت حرفه‌ای و یا ابزار کاربردی در حوزه علوم اطلاعات که از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا پایان سال ۱۳۹۶ اجرایی شده است، اعطا می‌شود.

این جایزه بر اساس نظام‌نامه جوایز ملی انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران مصوبه نشست ششم هئیت‌مدیره دوره ششم به تاریخ ۴/۴/ ۱۳۹۵ و به منظور قدردانی از حرفه‌مندان حوزه علوم اطلاعات که اثر برجسته‌ای انجام داده اند اعطا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند با ارسال آثار خود در این فراخوان شرکت کنند. آثار ارسالی برگزیده بعد از انجام مراحل داوری  همزمان با سومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات در آبان‌ماه ۱۳۹۶ مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

داوطلبان می‌توانند، شرح مختصری از فعالیت خود را تا تاریخ ۷ آبان ۱۳۹۶ حداکثر در ۱۵۰۰ کلمه در وبگاه کنگره یا از طریق این پیوند ارسال کنند. آثار دریافتی بعد از موفقیت در داوری اولیه مورد ارزیابی نهایی هئیت داوران قرار خواهد گرفت. آثار برگزیده با به دست آوردن امتیازهای لازم، معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.








منبع خبر: خبرگزاری لیزنا

منبع