شرح خبر
 
تاریخ
1403/1/30
عنوان معرفی کتاب بزرگسال: خدمتكار
متن


عنوان:خدمتكار

پدیدآور: فریدا مک فادن

مترجم: مریم علیزاده میلانلو

ناشر: کوله پشتی

سال نشر: 1402

کتاب خدمتکار اثر فریدا مک فادن، رمانی مهیج درباره‌ی دختری جوان است کهبه عنوان خدمتکار در خانه‌ی مجلل خانواده‌ی وینچستر استخدام می‌شود. این کتاب که نامزدجایزه‌ی بهترین اثر در ژانر تریلر و رازآلود به انتخاب وبسایت گودریدز بوده است، داستانیاز خانه‌ای مرموز و ترسناک و خدمتکاری است که کسی از گذشته‌ی تاریکش خبر ندارد.

در مقدمه این رمان جذاب، یک خدمتکار که از او نامی برده نمی‌شود نگران استکه پس از پیدا شدن جسدی در خانه‌ای که در آن کار می‌کند دستگیر شود. داستان پشت اینحادثه زمانی شروع می‌شود که میلی کالووی برای شغلی به عنوان خانه‌دار برای نینا وینچستر،زنی ثروتمند و میانسال، مصاحبه می‌کند.

با وجود گذشته تاریک و سابقه جنایی میلی، او در مصاحبه پذیرفته شده و بهعمارت نقل مکان می‌کند. یک اتاق کوچک در اتاق زیر شیروانی به او داده می‌شود که فقطاز بیرون قفل شده و پنجره‌ای دارد که باز نمی‌شود. میلی که عصبی شده درخواست یک کلیدمی‌کند که نینا به همراه یک تلفن جدید به او می‌دهد. انزو به او در مورد خطری هشدارمی‌دهد، اما توضیح بیشتری نمی‌دهد. وقتی میلی برای استفاده از حمام از خواب بیدار می‌شود،دستگیره در قفل شده و او شروع به وحشت می‌کند. او در را باز می‌کند اما...

v     این کتاب به علاقه‌مندانِ رمان‌های ترسناک، جنایی و رازآلودپیشنهاد می‌شود.

v     شما می‌توانید از طریق سایت، این کتاب را رزرو کنید و با مراجعه به کتابخانه آنرا تحویل بگیرید.


منبع