شرح خبر
 
تاریخ
1395/4/8
عنوان "مدیریت زنجیره ارزش محتوای ویدیوئی"
متن



کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد در ادامه برگزاری 31 نشست تخصصی در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی از فروردین 1394 تاکنون، در فصل تابستان 1395 ششمین دوره این نشست­ها را با موضوع "علم اطلاعات و مدیریت محتوای ویدیوئی" برگزار می نماید؛ در این دوره طبق روال سال قبل، دبیر نشست ها آقای دکتر امینی هستند و در هر نشست نیز یک سخنران از رشته علم اطلاعات و سخنران دیگر از حوزه مدیریت محتوای ویدیوئی خواهند بود.
سی و دومین نشست تخصصی، که اولین جلسه از این دوره است، به میزگردی با عنوان: "مدیریت زنجیره ارزش محتوای ویدیوئی" اختصاص یافته، که آقای دکتر مصطفی امینی "کاندیدای دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی" و آقای دکتر مهدی اسلامی، از "کسب و کار شادن اول اَپ" سخنرانان آن هستند که روز چهارشنبه 9 تیر 95 از ساعت 16 الی 18 برگزار می گردد.
شرکت در این نشست ها رایگان و برای علاقه مندان و اعضای کتابخانه آزاد است. این نشست ها هر دو هفته یکبار و در روزهای چهارشنبه برپا می شود. اطلاعات مربوط به نشست های آتی متعاقباً اعلام خواهد شد.
کتابخانه مشتاقانه آماده پاسخگویی به سؤالات علاقه­مندان است و افراد می توانند با شماره 22866465 تماس حاصل نموده و یا از طریق آدرس www.hepl.ir از کتابدار آنلاین سؤالات خود را مطرح نمایند.
منبع