شرح خبر
 
تاریخ
1400/10/28
عنوان معرفی نشریات 25 دی 1400
متن



دو‌ماهنامه شکار و طبیعت
این نشریه یکی از قدیمی‌ترین مجلات ایران است که از سال 1338 تاکنون چاپ می‌شود. در حال حاضر صاحب امتیاز و مدیر مسؤول آن آقای حمیدرضا ناطقی مزینان هستند. هدف نشریه حمایت و حفاظت از آب و خاک، جنگل، مرتع و حیوانات است که مثل حلقه‌های زنجیر به هم پیوسته‌اند و نیازهای روز افزون ما را فراهم می‌سازند. موضوعات نشریه شامل شکار، طبیعت، معرفی ادوات و تجهیزات شکار، معرفی انواع گونه‌های حیوانات بومی ایران، اخبار و رویدادهای حیات‌وحش است.
در این شماره می‌خوانید :
1. با حیات وحش آسیب دیده چگونه رفتار کنیم؟
2. شکارچیان نامدار ایران
3. رونق اقتصادی با مدیریت صحیح صنعت شکار


 
ماهنامه ماشین
این مجله قدیمی‌ترین، پرتیتراژترین و پرطرفدارترین و معتبرترین نشریه تخصصی اتومبیل در ایران است که از سال 1358 تاکنون به مدیرمسؤولی آقای فخرالدّین شبیری منتشر می‌شود و در آن اطلاعات مفیدی درمورد انواع اتومبیل، قیمت آنها، ویژگی‌های اتومبیل‌ها، مقایسه اتومبیل‌های مختلف و هر چیزی درباره ماشین و لوازم جانبی آن یافت می‌شود. تصاویر تمام رنگی و با کیفیت عالی از اتومبیل‌های روز دنیا از ویژگی‌های منحصر به فرد این مجله است.
در این شماره می‌خوانید :
1. مشکلات مرسوم هنگام روشن نشدن خودرو
2. بازگشت به آینده و خودروهای واقعا زیبا
3. تاریخچه لوگوی کمپانی فراری

مقالات مورد نیاز خود را می توانید از طریق ایمیل  diglib@hepl.ir یا شماره تلفن‌های 7-22894004 داخلی 23 و 25 و تلگرام یا واتساپ 09305250760 درخواست دهید و پاسخ خود را دریافت کنید.






منبع