شرح خبر
 
تاریخ
1393/5/6
عنوان استرس های روزانه را با این نوشیدنی پشت سر بگذارید
متن
 سلامت نیوز: یک ليوان شير سرد شايد ساده‌ترين نوشيدني‌اي باشد که اغلب افراد در طول روز به آن دسترسي دارند، اما آيا تا به حال شنيده‌ايد که با همين نوشيدني به ظاهر ساده مي‌شود خيلي از استرس‌هاي روزانه را پشت سر گذاشت و به آغوش آرامش رفت؟

دکتر مسعود کيمياگر،متخصص تغذيه و استاد دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي در هفته نامه زندگی مثبت نوشت: يک ليوان شير سرد شايد ساده‌ترين نوشيدني‌اي باشد که اغلب افراد در طول روز به آن دسترسي دارند، اما آيا تا به حال شنيده‌ايد که با همين نوشيدني به ظاهر ساده مي‌شود خيلي از استرس‌هاي روزانه را پشت سر گذاشت و به آغوش آرامش رفت؟ خوردن شير به طور مرتب ترشح ماده سروتونين را در بدن به دنبال دارد که به آرامش، رفع بي‌خوابي و استرس کمک مي‌کند به‌ويژه اگر با يکي از منابع ويتامين 5 Bاز جمله خرما همراه شود.

حالا اگر دلتان يک خواب راحت و آسوده مي‌خواهد يا اگر بين روز و بعد از 3-2 جلسه کاري احساس مي‌کنيد براي رسيدگي به بقيه کارهايتان به دوپينگ نياز داريد، خودتان را ميهمان ميلک شيک موز و خرما کنيد. براي درست کردن اين نوشيدني بسيار خوشمزه و ساده کافي است هسته‌هاي 2 عدد خرما را بگيريد و آن را همراه نصف موز و يک و نيم ليوان شير داخل مخلوط‌کن بريزيد و خوب بزنيد تا کاملا يکنواخت شود.















منبع خبر: سلامت نیوز
منبع