شرح خبر
 
تاریخ
1395/5/31
عنوان گزارش گروه‌های چندگانه شورای کتاب کودک
متن

برنامه مقدماتی گروه‌های بررسی شورای کتاب کودک برای ارائه گزارش در پایان سال جاری کلید خورد.

 به گزارش ایسنا، گروهای چندگانه شورای کتاب کودک از دوشنبه اول شهریور تا 15 شهریورماه در جلسات مختلف گزارش‌های خود را در حوزه‌های مختلف در کتابخانه تحقیقاتی شورا ارائه می‌کنند.

 کارگروه‌های تصویر ، ادبیات کهن، ترجمه، علوم، دانش اجتماعی،‌ پژوهش، بازی، هنر و سرگرمی برخی از این گروه‌ها هستند.

هرساله گروهای چندگانه شورای کتاب کودک با تهیه گزارش‌هایی در داخل این تشکل غیردولتی روند تولید آثار برای کودکان و نوجوانان را بررسی کرده و نتایج نهایی آن را در مراسم سالگرد شورای کتاب کودک که همه‌ساله در روزهای پایانی سال برگزار می‌شود به اطلاع عموم می‌رسانند.

این در حالی است که شورای کتاب کودک لوح فشرده کتابشناسی آثار مناسب سال ۱۳۹۱ را به کوشش کمیته گروه‌های بررسی و پژوهش و کمیته کتابخانه تحقیقاتی در تیرماه سال جاری  منتشر کرده است. این لوح  شامل کتابشناسی کامل اثر، گروه سنی و ۶۳۰ عنوان کتاب برگزیده و مناسب در حوزه‌های داستان – تألیف، داستان – ترجمه، نمایشنامه، شعر، کلیات، فلسفه، دین، دانش اجتماعی، علوم تجربی، آثار و دستنوشته‌های کودکان و نوجوانان، هنر و بازی و سرگرمی، زندگی‌نامه، رمان و نشر الکترونیک به همراه با کلیدواژه آثار و قابلیت جست‌وجو است.

علاقه‌مندان برای تهیه این لوح به  قیمت هفت‌هزار تومان می‌توانند به کتابخانه تحقیقاتی شورای کتاب کودک واقع در خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان وحید نظری، پلاک ۳۱. طبقه دوم مراجعه کنند.







منبع خبر: خبرگزاری ایسنا

منبع