
عنوان: مديريت، فراسوي اعداد
پدیدآور: مارگارت هفرنان تاجر
مترجم: سيداميرحسين ميرابوطالبي
ناشر: ترجمان علوم انسانی
سال نشر: 1397
تعداد صفحات: 120
مارگارت هفرنان تاجر، مشاور، نویسنده و سخنران برجستهی مدیریت در این کتاب به دنبال معیارهایی رفته که تأثیری تعیینکننده در موفقیت یا شکست یک کسبوکار دارند. معیارهایی که شاید دیدنشان به اندازۀ دیدن یک نمودار ساده نباشد، اما میتوانند تأثیری شگرف در کسبوکارها ایجاد کنند. این کتاب در حقیقت معرفی این معیارهای تعیینکننده است که درکشان میتواند باعث شود که با تغییراتی ساده، چه از نظر فیزیکی و محیطی و چه از نظر ذهنی، کارایی را تا چند برابر افزایش دهیم.
آنچه این کتاب ارائه نمیدهد دستورالعمل تحول یکشبه است، همان ترفندهای دم دستیای که خوراک سخنرانان انگیزشی و معرکهگیرهای سازمانی است. درمقابل، در این کتاب حجم زیادی از مطالب دربارۀ تفکر وجود دارد: مفهومی پیشپاافتاده که نیاز به فناوری خاصی ندارد، بهراحتی فراموش و معمولاً دستکم گرفته میشود. اما وقتی فکر میکنیم، باید هر کار دیگر را متوقف کنیم. اگر به ذهنمان اجازه دهیم، از کلیشهها و حرفهای بهدردنخور و تکراری فراتر میرود. آن هنگام است که چیزهایی که به آن معتقدیم، کسی که هستیم، و حرفهایی که باید بزنیم خود را نمایان خواهند کرد. اینجاست که میایستیم و با خود فکر میکنیم که شهامت، ذکاوت، دلسوزی، تخیل، نشاط، سرخوردگی، اکتشاف و فداکاریای را که کار میتواند موجبش شود یافتهایم، بهطور خلاصه همهی چیزهایی را یافتهایم که اهمیت دارند ولی فراسوی مقیاساند.
- شما میتوانید از طریق سایت، این کتاب را رزرو کنید و با مراجعه به کتابخانه آن را تحویل بگیرید.