|
در این بخش می توانید کاربر جدید یا کاربران جدید را به صورت گروهی تعریف کنید .در حالت گروهی لازم است یک شناسه مشترک برای یک دسته کاربر به علاوه یک رمز مشترک موقتی را تعریف کنید .
|
کاربرانی که از قبل تعریف کرده اید را می توانید حذف کنید یا اطلاعات اولیه را تغییر دهید .امکان جستجوی یک شناسه کاربری در جعبه متن زیر وجود دارد .
|
اگر می خواهید برای کاربران یک سازمان به خصوص ، تسهیلاتی ایجاد کنید که بدون وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور ، یک راست وارد سیستم شوند. در این بخش نام آن سازمان را تعریف کنید و در زبانه دوم کار را ادامه دهید .
|
در این بخش می توانید IP های سازمانی که در زبانه قبلی تعریف کردید را یک به یک وارد سیستم کنید تا کاربران آن سازمان بدون وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور ، وارد سیستم شوند .
|
در این بخش با انتخاب یک یا چند کاربر، می توانید به صورت یک جا نوع کاربری آنها را بر اساس قوانین سیستم یک پله ارتقاء دهید .
|
در این بخش می توانید مدارک مورد نظر خود را حذف کنید. ابتدا باید نوع مدرک را فیلتر کنید و سپس مدارک مورد نظر را انتخاب نموده و دکمه حذف را کلیک کنید. توجه داشته باشید که مدارک قابل بازیابی از زبانه بازیافت خواهند بود.
|
مدارکی که از پیش حذف شده اند در این بخش با دو امکان مواجه هستند: بازیافت و حذف دائمی. در حالت حذف دائمی می توانید از بخش پایین جدول بین حذف محتوای مدرک و حذف محتوا بعلاوه شناسنامه (فرا داده) یکی را انتخاب کنید.
|
در این بخش پس از فیلتر نوع مدرک یا جستجوی یک مدرک خاص بر اساس عنوان یا شناساگر آن می توانید وضعیت کیفی جدید (شامل نامعلوم، تایید، رد) را انتخاب کنید. در صورتی که مدرکی را تایید کنید تا زمانیکه عمل ایندکس در سرور انجام نشود قابل جستجو در بخش جستجوهای کاربران نخواهد بود.
|
دو نوع مجموعه در سیستم وجود دارد، مجموعه های استاتیک (ایستا) و مجموعه های دینامیک (پویا). هر دو مجموعه ایستا و پویا را از طریق جستجو در سایت می توان بوجود آورد ولی مجموعه های ایستا از طریق جداول زیر نیز می توان بوجود آورد و مقادیر آن را کم و زیاد کرد.
|
در این بخش می توانید یک مجموعه جدید بسازید و برای آن تصویری انتخاب کنید و یا شناسنامه مجموعه های موجود را ویرایش کنید . امکان حذف مجموعه نیز در این قسمت وجود دارد .
|
به وسیله این بخش می توانید با وارد کردن مشخصات مدارک مورد نظرتان از وضعیت امانت آنها مطلع شوید . به عنوان مثال در حال حاضر مدرک مورد نظر در دست چه کسی است و یا در گذشته چه کسانی این مدرک را به امانت برده اند .
|
با انتخاب یک یا چند مدرک و سپس انتخاب یک کاربر می توانید مدارک مورد نظر را به کاربر انتخابی امانت دهید .توجه کنید که این بخش برای مدیریت امانت فیزیکی است و ارتباطی به مدارک الکترونیکی ندارد .
|
به وسیله این بخش می توانید با وارد کردن شناسه یک کاربر، از وضعیت مدارکی که قبلا به امانت برده یا هم اکنون در امانت اوست مطلع شوید .
|
در این بخش با انتخاب مدرک یا مدارک مورد نظر می توانید یک سطح محرمانگی جدید به آنها بدهید .در زبانه بعدی ، سطوح محرمانگی را به دلخواه می توانید تعریف کرده یا تغییر دهید .
|
در این بخش می توان یک سطح محرمانگی جدید به سطوح موجود در سیستم اضافه نمود. سطوح محرمانگی در سطوح دسترسی می توانند تاثیر گذار باشند.
|
با تعریف کدینگ برای یک پروفایل می توانید شمارش اسناد آن پروفایل را کنترل کنید و یک شناساگر منحصر بفرد برای آن پروفایل ایجاد کنید. در این بخش با تعریف اجزای یک منطق کد گذاری امکان تولید آن در بخشهای ویندسک، وبدسک و وب سرویس بوجود می آید.
|
در این بخش با انتخاب پروفایل مدارک یا وارد کردن Xml نتیجه جستجو می توان تعدادی مدرک را به صورت یکجا ویرایش نمود. بعد از انتخاب مدارک از طریق Xml یا فیلتر می توانید با انتخاب چند مدرک یا همه مدارک (در صورت عدم انتخاب هیچ مدرکی سیستم همه مدارک را ویرایش خواهد نمود) و انتخاب فیلد مورد نظر و وارد کردن مقدار یا مقادیر جدید عمل ویرایش را انجام دهید.
|
لاگ یا مخزن ثبت فعالیتهای کاربران امکان گزارش گیری از هر نوع فعالیت بر اساس نام کاربر، نام مدرک یا نوع فعالیت را می دهد.
|
در این بخش تنظیمات بخشهای مختلف وب و ویندوز سامانه به صورت تفکیک شده قابل دسترسی و ویرایش است. برای هر تنظیم یک شرح کوتاه نیز وجود دارد که راهبر سامانه می تواند آن را مطالعه کند. این بخش مرکز تمام تنظیمات سیستم است و با شناخت این بخش می توان عملکرد سیستم را کنترل نمود.
|
در این بخش می توان یک فیلد جدید به فیلدهای موجود در سیستم اضافه نمود. همه فیلدهای تعریف شده در این بخش ظاهر می شوند و در پروفایلهای مختلف ممکن است بارها مورد استفاده قرار گیرند. فیلدها یا توضیحگرها به عناصر 22 گانه استاندارد دابلین متصل هستند و این اتصال باعث معنا دار شدن فیلدها و امکان انتقال و مدیریت بهتر آنها می شود.
|
در این بخش می توان یک پروفایل جدید را ایجاد نمود. با تعریف یک پروفایل مانند پروفایل سند یا روزنامه می توان خصوصیات کلی پروفایل را تعیین نمود.
|
برای هر پروفایل می توان مجموعه ای از فیلدها را تعریف نمود. فیلدها یا برچسب ها از توضیحگرهای زبانه اول انتخاب می شوند و می توان نام یا برچسب آنها را تغییر داد و برای هر فیلد مجموعه ای از خصوصیات را تعریف کرد.
|
هر فیلد در هر پروفایل می تواند مقادیر پیش فرض داشته باشد که اپراتور بجای تایپ آنها از لیست پیشنهادی برای انتخاب آنها استفاده کند. در این بخش راهبر سامانه می تواند این لیست های پیشنهادی را با منطق بانک واژگان (بصورت تک سطحی) و تزاروس یا اصطلاحنامه (بصورت تودرتو) تعریف کند.
|
با تعریف یک مستند باید مقادیر داخلی آن را بصورت تک سطحی (بانک واژگان) یا تودرتو (تزاروس) وارد کنیم. در این بخش می توانیم برای هر عبارت یا مدخل تعریف شده عبارات مرتبط اعم، اخص و سایر موارد مربوط به یک اصطلاحنامه را تعریف کنیم.
|
در صورت استفاده از قابلیت ارائه اخبار و اطلاعیه ها در سایت می توان در این قسمت خبرها و اطلاعیه ها را تنظیم نمود.
|
در این بخش درختواره اصلی پیمایش مدرک موجود در سیستم تنظیم می شود، با انتخاب هر نوع مدرک و تنظیم تو در تویی آنها می توان یک ساختار اطلاعاتی را در صفحه اول بخش وب سامانه به کاربران نمایش داد.
|
در بخش تنظیمات سایت اطلاعات سازمان شامل نام، لوگو، متن خوش آمد صفحه اصلی و غیره می آید. این اطلاعات در بخشهای مختلف سیستم در وب و ویندوز مورد استفاده قرار می گیرند.
|
در بخش اطلاعات تماس شماره های تماس سازمان و واحدهای مربوطه، آدرس ها و سایر موارد قرار می گیرند. این اطلاعات در بخش تماس با ما در بخش وب سامانه مورد استفاده قرار می گیرد.
|
در این بخش ابزارهای کمکی مثل فلش پلیر، فونتها، سرعت سنج وب و فایلهای مفید قرار می گیرند. هر ابزار جدید یک شناسنامه و آدرس فایل دارد که در این قسمت تنظیم می شود.
|
لیست ابزارهای تعریف شده در زبانه اول در این بخش قرار میگیرند و می توان موارد را حذف نمود یا کلید واژه ای را از توضیحات ابزار جستجو کرد.
|
پیوندهای مفید به سایر وب سایت های داخل سازمان و خارج از سازمان در این بخش تعریف می شوند.
|
در بخش تبلیغات و اعلامیه های تصویری می توان تصاویر جدیدی را آپلود کرد و عناوین و لینک آنها را مشخص نمود تا به صورت اسلاید های پی در پی در بخش وب سامانه دیده شود.
|
مدیریت بخشهای مختلف راهنمای سیستم و ساختاربندی و سلسله مراتب موارد راهنما در این قسمت انجام می شود.
|
در این بخش می توانید کاربران از پیش ایجاد شده را به گروه های ایجاد شده نسبت دهید. توجه داشته باشید که همه کاربران بصورت پیش فرض عضو گروه عمومی هستند ولی می توانند در چند گروه دیگر نیز حضور داشته باشند.
|
در این بخش می توانید یک گروه کاربران جدید ایجاد نمایید یا گروه موجود را حذف کنید. توجه داشته باشید که حذف گروه به معنای حذف کاربران نیست و همه کاربران در گروه عمومی عضو هستند.
|
در این بخش یک پلان یا طرح مالی را تعریف می کنید که شامل نام طرح، مقدار ریالی ارزش طرح، تخفیف در نظر گرفته شده روی طرح و شرح آن می باشد. توجه داشته باشید که مقدار تخفیف به مقدار ریالی پلان اضافه می شود و بنابراین تهیه پلان بهتر از خرید مستقیم مدارک برای کاربران است.
|
در این بخش به صورت کلی هزینه خدمات دارای ارزش ریالی را تعیین می کنید. این هزینه با نوع مدرک، نوع کاربر و نام سرویس تعیین می شود و مبنای محاسبه هزینه کاربران قرار می گیرد.
|
در این بخش یک لاگ کامل از خریدهای کاربران و اضافه و کم شدن شارژ آنها را می توانید ببینید. بر اساس عنوان، شناسه کاربری، شماره تراکنش و نوع سرویس می توانید لیست را فیلتر کنید.
|
نوع کاربران یا نقش های موجود در سیستم در این قسمت قابل تعریف و حذف و اضافه هستند. توجه داشته باشید که بعضی از نقشهای سیستم قابلیت حذف ندارند و جزء قواعد پایداری سیستم هستند.
|
در این بخش می توانید با انتخاب مدارک مورد نظر خود آنها را به یک آدرس شبکه مشخص صادر کنید. اطلاعات صادر شده شامل شناسنامه مدارک و محتوای آنها خواهند بود. این بخش بر اساس استاندارد متس کار می کند.
|
در این زبانه می توان تک تک سرویسها را به گروه های تعریف شده هدایت نمود. راهبر سامانه از این امکان جهت بررسی سرویسهای گروه های متناظر آنها می تواند استفاده کند.
|
در این بخش می توان سرویسهای مختلفی که توسط سامانه پاپیروس ارائه می گردد را طبقه بندی نمود. بصورت پیش فرض یک طبقه بندی اولیه وجود دارد و پیشنهاد می گردد تا حد امکان این طبقه بندی ویرایش نشود. مزیت این طبقه بندی و گروه بندی سرویسها در بخشهایی مانند سطوح دسترسی ها که باید برای سرویس تصمیم گیری شود مشخص می شود.
|
|
تاریخ |
1399/3/24
|
|
عنوان |
سلبریتیهای اینستاگرامی اهل قلم/ در اینستاگرام شاعران و نویسندگان چه خبر است؟ |
|
|
|
|
متن |
شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید، چهرههای مطرح و پرفروش اهل قلم در اینستاگرام چه وضعیتی دارند. به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بدون شک این روزها فضای مجازی و شبکههای اجتماعی به یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی و تبلیغات تبدیل شده است و کم نیستند افرادی که این روزها درآمدهای بسیار زیادی را از این فضا کسب میکنند و زندگی خود را از طریق درآمدهای حاصل از فروش محصولات میگذرانند. در این بین هنرمندان و اهالی فرهنگ و شخصیتهای به اصطلاح سلبریتی نیز در سراسر جهان از این فضا استفاده کرده و به معرفی آثار و هنر خود میپردازند. با همه این تفاسیر اما استفاده از فضای مجازی در ایران مانند دیگر نقاط مختلف دنیا نیست و به زبان ساده میتوان گفت که هیچ اصول و قواعده مشخصی ندارد. یعنی نویسندهای با 50 هزار دنبالکننده بیش از 60 هزار نسخه کتاب میفروشد و از آن طرف کتاب فلان شاعر یا نویسنده با صدهاهزار دنبالکننده به زحمت به چاپ دوم میرود و هزار نسخه میفروشد.
در حالی که این روزها سلبریتیها سینما و ورزش مرزهای میلیونی را رد کردهاند و همین چند وقت پیش خانم بازیگری فیلمهای ایرانی از مرز هفت میلیون دنبالکننده عبور کرد اما کارکرد آن هنوز برای اهل قلم مشخص نیست. بسیاری از شخصیتهای بزرگ ادبی ما هنوز نتوانستند اهمیت این شبکهها را درک کنند و هنوز دید سنتی به ادبیات دارند و هیچ شبکهای در فضای مجازی ندارند و خیلی آرام و بی سروصدا کار خود را دنبال میکنند. از آن طرف تعداد دنبالکنندگان نویسندههای بسیار مطرحی به زحمت از عدد 1000 عبور میکند. البته اوضاع شعر و داستان در کشور ما کلا متفاوت است. برای مثال کمتر نویسندهای را میتوان در اینستاگرام پیدا کرد که تعداد دنبالکنندگانش از 10 هزار عبور کند؛ این در حالی است که شاعران درجه سه و چهار نیز معمولا از این تعداد بیشتر فالوئر دارند و داشتن 100 هزار دنبال کننده در شعر عدد عجیبی نیست. برای بررسی بهتر این موضوع سری به صفحه اینستاگرام نویسندگان و شاعران پرفروش خردادماه میزنیم. در بررسی نویسندگان پرفروش متوجه میشویم که از هشت نویسنده پرفروش تنها سه نویسنده صفحه شخصی دارند و سایر نویسنده یا صفحه شخصی ندارند یا اگر هم دارند، توسط دوستدارانشان اداره میشود.
رضا امیرخانی که این روزها پرفروشترین نویسنده حوزه ادبیات است صفحه شخصی در اینستاگرام ندارد و هواداران او چندین صفحه درباره او در فضای مجازی باز کردهاند که پرطرفدارترین آن نزدیک به 11 هزار دنبالکننده دارد.
خالق شخصیت دوستداشتنی گلمحمد و مارال یعنی محمود دولتآبادی نیز صفحه شخصی در اینستاگرام ندارد اما صفحه هواداری بسیار شلوغی دارد که شاید در میان نویسندگان مطرح پرمخاطبترین باشد. صفحه اینستاگرام طرفداران محمود دولتآبادی در حال حاضر با 43 هزار و 200 مخاطب یکی از صفحههای شلوغ ادبی اینستاگرام است.
در ادامه مصطفی مستور نیز صفحه شخصی ندارد و صفحه هواداران او 5 هزار مخاطب دارد. عباس معروفی نیز وضعیتی مشابهای دارد و پر مخاطبترین صفحه هواداری او 8 هزار و 82 نفر دنبال کننده دارد. در رتبه چهارم به نام یاسمن خلیلیفرد میرسیم. نخستین نویسنده پرفروشی که صفحه شخصی دارد و در این صفحه بیش از 10 هزار نفر او را دنبال میکنند. سیامک گلشیری پرفروش بعدی است که تعداد فالوئرهای صفحه شخصی او از مرز 7 هزار نفر عبور کرده است. نسمیم مرعشی که هنوز کتاب «پاییز فصل آخر سال است» او در لیست پرفروشها قرار دارد، مدتی است که وارد باشگاه ده هزارتاییها شده و نزدیک به 11 هزار مخاطب دارد. بلقیس سلیمانی، شاید جالبترین نویسنده لیست پرفروشها باشد که نه صفحه شخصی در اینستاگرام دارد و نه صفحه هواداری.
در ادامه بررسی متوجه شدیم که روزبه معین که یکی از پرفروشترین نویسندگان دو سال اخیر بوده و کتابش در مدت یک سال از مرز 60 چاپ گذشته است، 62 هزار مخاطب دارد. یوسف علیخانی مدیر نشر آموت و خالق کتاب پرفروش «خاما» نیز 15 هزار طرفدار دارد. زویا پیرزاد دیگر نویسنده پرفروش سالهای گذشته اما صفحهای در اینستاگرام ندارد و صفحه شخصی فریبا وفی نیز با هزار و 506 مخاطب در حال فعالیت است.
اتفاق جالب آنجاست که شهریار عباسی، دبیر آخرین دوره جایزه جلال و خالق آثار برگزیده جشنوارههای مختلف تنها 836 فالوئر دارد اما این آمار هیچ ربطی به فروش کتابهایش ندارد و کتابهای او همچنان میفروشند. آیت دولتشاه نیز که یکی از فعالان حوزه نشر است و در بخشهای مختلف دستی بر آتش دارد، صفحهاش با هزار و 290 نفر به کار خود ادامه میدهد.
بابک زمانی که در نمایشگاه کتاب حضور فعالی داشت و جزو پرفروشها محسوب میشد، وضعیتش نسبت به سایر نویسندهها بهتر است و تعداد دنبالکنندههای او به 42 هزار نفر میرسد. شهلا زرلکی و زهرا عبدی که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارند نیز به ترتیب در صفحههایشان 17 هزار و 7 هزار دنبالکننده دارند. البته رکورد بیشترین تعداد فالوئر در حوزه نویسندگی در اختیار چیستا یثربی است. او در حال حاضر 133 هزار فالوئر دارد.
در ادامه نیز به برخی چهرههای شناخته شده اشاره خواهیم کرد: احمد آرام: 1680 – شیوا مقانلو: 6543 – فرشته نوبخت: 11300 – فرهاد حسنزاده: 3304 – ابوتراب خسوری: 1034 – منیرو روانیپور: 946 – منیرالدین بیروتی: 1014 – مهدی یزدانیخرم: 22100- مهسا محبعلی: 3601 – ضحی کاظمی: 5731 – قاسم کشکولی: 2339 – رامبد خانلری: 6105 - تکین حمزهلو: 20 هزار نام نویسنده | تعداد فالوئر |
---|
چیستا یثربی | 133 هزار نفر | روزبه معین | 62 هزار نفر | محمود دولتآبادی | 43 هزار نفر | بابک زمانی | 42 هزار نفر | مهدی یزدانیخرم | 22 هزار نفر | تکین حمزهلو | 20 هزار نفر | شهلا زرلکی | 17 هزار نفر | یوسف علیخانی | 15 هزار نفر | نسیم مرعشی | 11 هزار نفر | رضا امیرخانی | 11 هزار نفر | فرشته نوبخت | 11 هزار نفر | یاسمن خلیلیفرد | 10 هزار نفر | عباس معروفی | 8 هزار نفر | سیامک گلشیری | 7 هزار نفر | زهرا عبدی | 7 هزار نفر | شیوا مقانلو | 6 هزار نفر |
در حوزه ترجمه اوضاع کمی متفاوتتر است و زهرا طراوتی که مدتی است از حوزه شعر به حوزه ترجمه تغییر فعالیت داده است با 49 هزار فالوئر در رتبه نخست قرار دارد. همچنین اسدالله امرایی که فعالیت بسیار زیادی در اینستاگرام دارد با اختلاف از گزینههای بعدی با 35 هزار فالوئر در رتبه دوم قرار دارد. پیمان خاکسار دیگر مترجم پرفروش 9 هزار فالوئر و مریم مفتاحی نیز تنها 6 هزار فالوئر دارد. در میان سایر مترجمان احمد پوری، بیژن اشتری و اصغر نوری با 7 هزار دنبالکننده به کار خود ادامه میدهند.
نکته چاپ اما آمار صفحه شخصی ارسلان فصیحی است؛ مترجمی که بیش از سه سال است ترجمه «ملت عشق» او پرفروشترین کتاب بازار است و تا به امروز بیش از 500 هزار نسخه فروش داشته است. صفحه فصیحی در حال حاضر تنها 1217 مخاطب دارد. نام مترجم | تعداد فالوئر |
---|
زهرا طراوتی | 48 هزار نفر | اسدالله امرایی | 35 هزار نفر | پیمان خاکسار | 9 هزار نفر | احمد پوری | 7 هزار نفر | اصغر نوری | 7 هزار نفر | بیژن اشتری | 7 هزار نفر | مریم مفتاحی | 6 هزار نفر | ارسلان فصیحی | 1217 نفر |
در بخش شعر اما اوضاع به کلی متفاوت است و انگار اصلا افت دارد که شاعری زیر 10 هزار مخاطب داشته باشد. البته باید به این نکته توجه داشت که شعر بسیار مصرفیتر از داستان است و طبیعتا یک صفحه شعر میتواند مخاطبان بیشتری از یک صفحه داستان داشته باشد. اگر به فهرست پرفروشها خردادماه نگاه کنیم، در آمار متوجه میشویم که سجاد افشاریان 166 هزار، امید صباغنو 168 هزار، علیرضا آذر 158 هزار، فاضل نظری 201 هزار و سابیر هاکا 20 هزار دنبالکننده در اینستاگرام دارند. در حوزه شعر اما شاعران پرمخاطب کم نیستند. در میان پرمخاطبان محمدعلی بهمنی 166 هزار، حامد عسکری 48 هزار، نیلوفر لاریپور 104 هزار، روزبه بمانی 82 هزار، مونا برزویی 248 هزار، گروس عبدالملکیان 106 هزار، مهدی فرجی 67 هزار، کاظم بهمنی 62 هزار، علیرضا بدیع 83 هزار، رضا کاظمی 74 هزار نفر، مهدی اشرفی 25 هزار و احسان افشاری 64 هزار دنبال کننده دارد.
رکورد بیشترین مخاطب در جمع شاعران در اختیار یغما گلرویی است که در حال حاضر 581 هزار فالوئر دارد و بعد از آن صفحه هواداران امیرهوشنگ ابتهاج (سایه) 305 هزار فالوئر دارد. البته این صفحه تحت نظر دوستداران استاد اداره میشود. صفحه شمس لنگرودی نیز دیگر صفحه پرمخاطب شاعران که نزدیک به 192 هزار فالوئر دارد و زیر نظر دو نفر از نزدیکان او اداره میشود. در کنار این صفحههای پرمخاطب صفحه رضا براهنی 20 هزار فالوئر و صفحه یدالله رویایی تنها هزار و 219 مخاطب دارد. نام شاعر | تعداد فالوئرها |
---|
یغما گلرویی | 581 هزار نفر | سایه | 305 هزار نفر | مونا برزویی | 248 هزار نفر | فاضل نظری | 201 هزار نفر | شمس لنگرودی | 192 هزار نفر | امید صباغنو | 168 هزار نفر | محمدعلی بهمنی | 166 هزار نفر | سجاد افشاریان | 166 هزار نفر | علیرضا آذر | 158 هزار نفر | گروس عبدالملکیان | 106 هزار نفر | نیلوفر لاریپور | 104 هزار نفر | علیرضا بدیع | 83 هزار نفر | روزبه بمانی | 82 هزار نفر | رضا کاظمی | 74 هزار نفر | مهدی فرجی | 67 هزار نفر |
نکته جالب صفحه شخصیتهای ادبی فوت کرده هستند که در این بین حافظ شیرازی 276 هزار، سعدی 203 هزار، مولانا 266 هزار، صائب تبریزی 20 هزار، فروغ فرخزاد 117 هزار، شاملو 102 هزار و افشین یداللهی 114 هزار و صادق هدایت 108 هزار فالوئر دارد. نام اهل قلم | تعداد فالوئر |
---|
حافظ | 276 هزار نفر | مولانا | 266 هزار نفر | سعدی | 203 هزار نفر | فروغ فرخزاد | 117 هزار نفر | افشین یداللهی | 114 هزار نفر | صادق هدایت | 108 هزار نفر | شاملو | 102 هزار نفر | صائب تبریزی | 20 هزار نفر |
با توجه به آمار موجود میتوان متوجه شد که تعداد فالوئرهای این افراد هیچ ارتباطی به فروش آثارشان ندارد که این موضوع هم ضعف ارتباط گیری با مخاطب را نشان میدهد و هم اگر بخواهیم کمی خودمان را خوشحال کنیم، نوعی قوت فرهنگی محسوب میشود که نشان میدهد مخاطب توجهای به تعداد فالوئرها ندارد. البته همه این برداشتها در شرایطی است که تعداد فالوئرهای اعلام شده درست باشد و دوستان مانند چهرههای فیک اینستاگرامی اقدام به خرید فالوئر نکرده باشد.
منبع خبر: خبرگزاری ایبنا |
منبع |
|
|
|
|