شرح خبر
 
تاریخ
1395/1/23
عنوان "حقوق معنوی محتوای صوتی"
متن



کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد در ادامه برگزاری 25 نشست تخصصی در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی در سال 1394، در فصل بهار 1395 پنجمین دوره این نشست¬ها را با موضوع "علم اطلاعات و مدیریت محتوای صوتی" برگزار می نماید؛ در این دوره طبق روال سال قبل، دبیر نشست ها آقای دکتر امینی هستند و در هر نشست نیز یک سخنران از رشته علم اطلاعات و سخنران دیگر از حوزه مدیریت محتوای صوتی خواهند بود.
بیست و هفتمین نشست تخصصی، که دومین جلسه از این دوره است، به میزگردی با عنوان "حقوق معنوی محتوای صوتی" اختصاص یافته، که آقای دکتر صفر بیگ زاده، حقوقدان و عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) و آقای مهندس فرزام حجازی از کسب و کار بیپتونز سخنرانان آن هستند و زمان آن روز چهارشنبه 25 فروردین 95 از ساعت 16 الی 18 خواهد بود
شرکت در این نشست ها رایگان و برای علاقه مندان و اعضای کتابخانه آزاد است. این نشست ها هر دو هفته یکبار و در روزهای چهارشنبه برپا می شود. اطلاعات مربوط به نشست های آتی متعاقباً اعلام خواهد شد.
کتابخانه مشتاقانه آماده پاسخگویی به سؤالات علاقه مندان است و افراد می توانند با شماره 22866465 تماس حاصل نموده و یا از طریق آدرس www.hepl.ir از کتابدار آنلاین سؤالات خود را مطرح نمایند.


منبع