شرح خبر
 
تاریخ
1393/7/1
عنوان جزئیات برنامه‌ های هفته جشن ملی کودک اعلام شد
متن
مراسم بزرگ داشت هفته ملی کودک ایران در روزهای 15 تا 21 مهرماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش لیزنا، مناف یحیی پور دبیر جشنواره هفته ملی کودک با بیان این مطلب گفت: امسال برنامه های گسترده ای برای بزرگ داشت روز جهانی و هفته ملی کودک با همکاری سازمان های مردم نهاد و دیگر سازمان های فعال در این حوزه تدارک دیده شده است .

به گفته دبیر جشنواره هفته ملی کودک در این ایام تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور خود را برای بزرگداشت مقام کودکان و نوجوانان ایران مهیا کرده اند.

یحیی پور تاکید کرد: امسال محور اصلی برنامه های هفته ملی کودک ایران ترویج مبانی فرهنگی اقتصاد مقاومتی با تاکید بر صرفه جویی و استفاده صحیح از منابع طبیعی به ویژه آب و حفاظت از محیط زیست کشور خواهد بود.

وی هم چنین افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال تلاش دارد با جلب نظر سازمان های مردم نهاد از توانایی این تشکل ها برای غنا بخشیدن به فرهنگ کودکان و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی اقدام کند.

دبیر جشنواره هفته ملی کودک با اشاره به برگزاری مسابقه نامه نویسی کودکان به رئیس جمهور در سال گذشته با عنوان «هم صدا با آب»، گفت: امسال برگزیدگان این مسابقه معرفی خواهند شد و جوایز ارزشمندی به آنان اهدا خواهد شد.

وی با عنوان این که در تهران نیز مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محل تمرکز برنامه های این هفته خواهد بود گفت: در نمایشگاهی که به این منظور برگزار می شود تمامی تشکل های غیر دولتی و سازمان های دولتی و مردم نهاد به ارایه ی دست آوردها و فعالیت های خود خواهند پرداخت.

یحیی پور گفت: فراخوان حضور سازمان های مردم نهاد و تشکل های دولتی و غیر دولتی هفته گذشته در سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است و علاقه مندان می توانند در نهایت تا تاریخ پنجم مهر امسال با مراجعه به سایت www.kanoonnews.ir این فرم را دریافت و پس از تکمیل به رایانامه ی kanoonparvareshpr@gmail.comاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا به نشانی اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، روبروی سازمان آب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال و اقدام به ثبت نام و ذخیره غرفه کنند.

دبیر جشنواره هفته ملی کودک ایران با اشاره به استقبال گسترده متقاضیان و محدودیت زمانی و مکانی از سازمان های مردم نهاد و تشکل های غیر دولتی و دولتی خواست کار ثبت نام را به روزهای پایانی واگذار نکنند.












منبع خبر: خبرگزاری لیزنا
منبع