شرح خبر
 
تاریخ
1396/11/2
عنوان نشست پژوهشی «پژوهش مولد و تاثیرگذار در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی» برگزار می شود
متن
 کمیته پژوهش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی نشست پژوهشی «پژوهش مولد و تاثیرگذار در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی» را با همکاری اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار می کند.
نشست پژوهشی «پژوهش مولد و تاثیرگذار در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی» برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، مختصات و ویژگی های پژوهش مولد و تاثیرگذار در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی، نقد وضعیت پژوهشی رشته از منظر مولدبودن و تاثیرگذاربودن، نقد فرایند تعیین و مدیریت اولویت های پژوهشی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و ارائه پیشنهادهایی برای تقویت احتمال انجام پژوهش های مولد و تاثیرگذار در رشته و حرفه با استفاده از این اولویت ها از جمله موضوعات اصلی نشست خواهد بود.

این نشست پژوهشی با حضور فریبرز خسروی، رحمت الله فتاحی، مریم نظری، فرامرز مسعودی و مسئولین پژوهشی نهادها و سازمان های وابسته و همکاران کمیته پژوهش انجمن کتابداری و اطلاع  رسانی برگزار می شود.

این نشست روز چهارشنبه، 11 بهمن ماه از ساعت 10 الی 12 در محل اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران واقع در بزرگراه شهید حقانی غرب به شرق، بعد از ایستگاه مترو شهید حقانی، بلوار کتابخانه ملی، ساختمان کتابخانه ملی برگزار می شود و شرکت برای تمام علاقمندان آزاد است.












منبع خبر: خبرگزاری لیزنا
منبع